lauantai 7. lokakuuta 2017

KUKA OLEN



Hei! Olen Eevi Palm kolman vuoden merkonimi 
opiskelija. Opiskelen Salon Seudun ammattiopistossa.
Olen 18 vuotias positiivinen, oma-aloitteinen ja rento nuori naisen alku. Perheeseeni kuuluu minun lisäksi 3 vanhempaa sisarusta ja vanhemmat. Eli olen se perheen kuopus ja siitä ylpeä jollain tasolla. Meillä on kaksi leikkisää ja ihanaa maatiaiskissaa, jotka ovat yksi inspiraationlähde. Harrastan keilailua, jossa saan paljon kokemusta tiimityöskentelystä.

Olen asunut koko elämäni Perniössä. Olen vain muuttanut kerran sen sisällä. En ole matkustellut kauheasti ulkomailla, koska ei ole ollut varaa. Kerran olen ollut pariisissa. Ja ne muut kerrat, kun olen matkustellut, olen ollut niin pieni, että en muista niistä kuin pieniä välähdyksiä.

Opiskeluni on niin hyvässä vaiheessa, että ei ole ainakaan paniikkia niiden suhteen. Nyt on tarkoituksena saada ensimmäisenä opiskelut kuntoon, ehkä töitä ja sitten vasta mietin suuria muutoksia.  

Haluaisin mennä ja matkustaa Rodokselle, jonne olen pääsemässa 10.10 ja muutenkin matkustella ja seikkailla erimaissa, mutta enimmäkseen lämpimissä lomakohteissa. Haluaisin siksi oppia paremmin englantia sekä tietää enemmän kulttuureista. PopUpCollegessa haluaisin oppia enemmän sosiaalisuutta ja muita taitoja joita pystyn hyödyntämään työelämässä. Esim. markkinointia ja siihen liittyviä ohjelmia. Samalla haluaisin päästä tekemään erillaisia projekteja, joista saisin kokemusta ja käytännön oppia tulevaisuuteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Motorolat